torstai 11. huhtikuuta 2013

Kesätukkaa kohti

Hiusvärini on luonnostaan suomalaisille perinteinen kiva maantienharmaa joka ei oikein näytä...miltään? Olen sitä sitten yläkoulusta asti värjäillyt tummanruskeaksi punaiseen taittavasta violettiin päin. Tummanan olen tukkaani kuitenkin tykännyt pitämään. Kesäkuukausina tukka usein vaalentui väkisin auringosta, ennen vihasin tätä siitä syystä että mulla on melko tummat pirteet muuten, kulmakarvoista ihonväriin. Viimeaikoina olen kuitenkin lämmennyt tohon vaaleampaan suuntaan, juuri sen takia että olen vuodesta toiseen juurtunut tummaan vaihtoehtoon. Ja jokainenhan tarvitsee aika ajoin vaihtelua?

Mielessäni on tummanvaalea tukka johon pyrkisin raidoittamalla nykyiset (neutraalin ruskeat) hiukseni. Lopputols saisi olla kultaisen hunajainen kesätukka joka hulmuaisi kauniina rantsulla ;p Onko teillä visioita kesätukastanne?

-E


Esimerkkikuvia alla:






1 kommentti: